Умови підтримки

Компанія ІНТО здійснює технічну та методичну підтримку закладів освіти.
  • Кваліфіковані методисти проконсультують вас з питань використання навчального обладнання та програмного забезпечення.
  • Консультанти допоможуть вам обрати необхідні навчальні посібники.
  • Технічні спеціалісти дадуть відповіді на головні запитання та проконсультують щодо основних методів вирішення проблем, що виникли.
  • Технічні спеціалісти також здійснюють технічну підтримку та сервісне обслуговування обладнання та програмного забезпечення.
  • Майстер-класи допоможуть вам опанувати обладнання та програмне забезпечення.

Щоб отримати консультацію або допомогу ви можете скористатися наступними сервісами,

отримати документацію із запропонованої продукції
переглянути відповіді на типові питання користувачів
отримати дрйвери пристроїв та програмне забезпечення
звернтися за вказаними на сайті контактними телефонами
надіслати запит за електронною поштою
звернутися задопомогою Skype
зв`язатися за допомогою ICQ: 568426577

 Телефонна підтримка здійснюється в робочі дні з 9:00 до 18:00.