Гарантія та сервісне обслуговування

НА ЯКІ ТОВАРИ НАДАЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ?

На всі наші товари надається офіційна гарантія виробника строком від 12 місяців до 3 років, при покупці ви отримуєте гарантійний талон.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів товару при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації). 

Чи МОЖУ я обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:

- Товар не використовувався і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам тощо.; 

- Товар повністю укомплектований,  цілісність упаковки не порушена;

- Збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. 

ДЕ І ЯК МОЖНА ЗДІЙСНИТИ ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ?

Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою: 
Україна, м. Київ, вул. Північно-Сирецька, 1-3, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 17-00. 
Тел. +38 (044) 206-08-21, тел. / факс +38 (044) 206-08-22

Для повернення товару слід мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад, за допомогою «Нової пошти». Якщо  товарний вигляд і упаковка товару збережені, ми обміняємо його вам або повернемо гроші. 

КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ГАРАНТІЙНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Ви можете звернутися до найближчого сервісного центру. 
Також ви можете відправити товар нам (у Київ) тим же способом, яким його отримали, наприклад, за допомогою «Нової пошти». Ми самі відремонтуємо його в авторизованому сервісному центрі і відправимо його вам назад. 
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються: 
· Модель; 
· Серійний номер; 
· Гарантійний термін; 
· Дата продажу товару. 
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адреси та телефони сервісних центрів, авторизованих виробником.

ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

· Порушена збереження гарантійних пломб; 
· Є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб; 
· Порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах; 
· Було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару; 
· Неправильно заповнений гарантійний талон; 
· Серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

· Природний знос або вичерпання ресурсу; 
· Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.); 
· Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ); 
· Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі; 
· Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; 
· Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації